Վիոլետ Գրիգորյան

description_here
Առաջ իմ գրածները շատերն էին հավանում, հիմա՝ քչերը։ Բայց երեւի երբեք ռիսկ չանեմ էնպես գրել, որ ոչ մեկին դուր չգա։ Ծանոթներիցս մեկը պատմում էր «մանդալայի զոհաբերության» մասին, երբ բուդդայական վանականները գունավոր ավազահատիկներով հսկայական գորգ են «հյուսում», ապա բոլորով միասին փչում-ավերում են իրենց ահռելի աշխատանքի արդյունքը, որ խորհրդանշում է ամենայն ինչի անցողիկությունը։ Հայ-քրիստոնյայի համար բոլորովին անհասկանալի բան, քանի որ նա միշտ «հավերժականն» ու «մնայունն» է գնահատում (մանավանդ արվեստի մեջ)։ Այսօրվա աշխարհի մեծ մասը՝ երկնաքերներով, տիեզերանավերով, բարձր տեխնոլոգիաներով, կլոնավորումով, արվեստով ու գրականությամբ, քրիստոնեական մշակույթի եւ քաղաքակրթության՝ երկրի վրա դիզած գանձերն են։ Հյուսել բառերով գորգ (խոսքը որակի մասին չի, այլ՝ գործողության մեխանիզմի) ու փչել-ավերել` երբեք երեւի էդքան ռիսկ չեմ ունենա։ Այս արաջին բանաստեղծությունը կարող էի գրել ու գրել շարունակ, հա քչփորել ու բզբզել՝ պատրանք փայփայելով, որ երբեք չավարտելը մի պահ կարող է նմանվել փչել-ավերելուն, բայց հանդեսի համար հասցնելու անհրաժեշտությունը գրածիս վերջակետ դրեց։ Փաստորեն ես էլ հայ-քրիստոնյա եմ։

Քաղաքը

qaxaq

բանաստեղծություն

նշված է հետևյալ նշումներով` , | 2 մեկնաբանություն

Ինքնագիր 5-րդ համարի խմբագրականը

Պրոֆեսոր Ռասելը, հրապարակելով Չարենցի անտիպները, բացում է բանաստեղծի մեկ այլ կերպարը, որ թաքցվել է հայ ընթերցողից: Ու հարցի պատասխանը` ո՞վ է Չարենցը, դառնում է ավելի բարդ, բայց նաև ավելի է ընդգծվում նրա բազմամշակութային պատկանելությունը, «Իրանի արևին», «Նաիրիի թախծին» ու «մոսկովյան կարմիր հրին» գումարվում է նրա բազմասեռականութունը` իր մեջ խտացնելով ժամանակակից հասարակությունների մեջ կողք-կողքի գոյատևող ամենատարբեր ենթախմբերը: Ու Չարենցը դառնում է մի տեսակ ժամանակակից դեմոկրատիայի խորհրդանիշ, և քանի դեռ նրա մի դեմքը թաքցվում է Հայաստանում, ուրեմն դեմոկրատիայի պակաս կա: Ավելին

նշված է հետևյալ նշումներով` , | Թողնել մեկնաբանություն

Ինքնագիր 4-րդ համարի խմբագրականը

Մինչ հայագիտության օբյեկտը` հայերը հրճվում ու հպարտանում էին ու են, որ ուսումնասիրության առարկա են, մինչ փնտրում ու պրպտում էին ու են հայի ու հայկականի մասին որևէ հիշատակում արևմտյան կողմն աշխարհի` որպես հավաստիք սեփական գոյության, մինչ դարերով արևմուտքին ուղղված հայացքով ոչ[.....]

նշված է հետևյալ նշումներով` , | Թողնել մեկնաբանություն

Ինքնագիր 3-րդ համարի խմբագրականը

Սահման: Մեկը սովետական փշալարերի մեջ “ծնվելու անբախտություն” զգացողը, հազարավոր կիլոմետրերի այդ սահմաններից դուրս պրծնելու մեջ է պատկերացրել երջանկության հնարավորությունը, մի ուրիշը` սեփական մարմնի սահմաններից` թեկուզ 30 սմ-ով: Մեկը թմրադեղային թռիչքով փորձել է ազատվել մեր հասարակության ներշնչած վախերի սահմաններից, մյուսը` աֆղանական[.....]

նշված է հետևյալ նշումներով` , | Թողնել մեկնաբանություն

Աշխարհս մե հիվանդանոց է` առանց փանջարայի

Կյանքը կարճ է, սրընթաց, և մերժել սիրո այցելությունը` հանուն միայն այն բանի, որ նա եկել է քրոջ, եղբոր, հոր, դստեր կերպարանքով, կարծում եմ, հիմարություն է: Ավելին

նշված է հետևյալ նշումներով` , | Թողնել մեկնաբանություն

Ոստիկանին ինչպե՞ս վերացնել

Այս պատմվածքը գրել եմ մոտ երկու տարի առաջ և ուզում էի տպել «Ինքնագրի» առաջին համարում, բայց քանի որ համարի արձակ գործերը շատ էին, բանաստեղծությունները՝ քիչ, ես բանաստեղծություն գրեցի ժուռնալիս խաթեր ու սա պահեցի՝ հիմա տպեմ։ Ասեմ, որ շատ հաճելի է[.....]

նշված է հետևյալ նշումներով` , | 2 մեկնաբանություն

Հարեմի վարդ

Հարգելի ընթերցող, հետևյալ գլուխկոտրուկը լուծելուց հետո ձեր պատասխանը կարող եք համեմատել հեղինակի տարբերակի հետ (վերջում թարս տպված)։ Համընկնման դեպքում դուք կարժանանաք «Հարեմի վարդ» մրցանակին, լուծման այլ տարբերակները կարող եք ուղարկել violet@freenet.am հասցեով կամ պարզապես բերել ՆՓԱԿ։ Լավագույն պատասխանները կտպագրվեն մեր[.....]

նշված է հետևյալ նշումներով` , | 2 մեկնաբանություն